שירותי המשרד

ייעוץ ביטוח

תביעות ביטוח (גוף ורכוש)

ניתן לקבוע, כי תביעת ביטוח היא עניין למומחים, ומבוטח אשר בוחר להישאר במצב בו כל המומחים לנושא נמצאים בצידה של חברת הביטוח, עלול לגרום נזק לאינטרסים הלגיטימיים שלו כמבוטח.

תחום דיני הביטוח הנו מורכב ומעניין. תביעת ביטוח מבוססת על חוקים, כגון חוק חוזה הביטוח, הוראות המפקח על הביטוח אשר מוציא חוזרים מעת לעת המחייבים את הצדדים, וכמובן הלכות בתי המשפט.

במקרים רבים חברות הביטוח מתנערות מהכיסוי הביטוחי שלא כדין תוך תקווה שהמבוטח יוותר על זכויותיו או לפחות יתפשר על חלק מהסכום המגיע לו.

תביעות נזקי גוף

תביעות נזקי רכוש – הפרוצדורה המקובלת לגבי תביעות כאלה דומה, ברוב המקרים: מיד לאחר אירוע הנזק, מודיע המבוטח לחברת הביטוח על המקרה, והמבטחת שולחת מטעמה שמאי המגיע למקום האירוע ומתחיל באיסוף הנתונים מהמבוטח ומהשטח. ניתוח הנתונים, הערכת הנזק, והתייחסות  לסוגיות הנוגעות לכיסוי הביטוחי, מוצאים לבסוף את ביטויים בחוות דעת השמאי, המועברת על ידו לחברת הביטוח. חוות הדעת כוללת קביעות סופיות לגבי שומת הנזק, ולעיתים אף לסוגיות המתייחסות לכיסוי הביטוחי ולפרשנות הפוליסה.

בחלק מהמקרים נשארות שאלות אלה לשיקול דעתה של המבטחת.

בהתרחשות מסוג זה, הופך המבוטח שניזוק, במקרים רבים, לגורם פאסיבי לחלוטין בניהול התביעה,כאשר השמאים והמבטחת הם המכתיבים את אופן ניהולה.

מאחר ותחום תביעות הביטוח, גם בנזקי רכוש הינו מורכב, חשוב ומומלץ להתייעץ עם עורך דין מומחה לביטוח בטרם הגשת תביעה.

משרד עורך דין פלדמן בעל ידע וניסיון רב בתחום הנזיקין ותביעות ביטוח.

מטרתנו – לתת לך יותר , לאורך השנים צברתי מוניטין כבעל משרד אשר דואג ללקוחותיו במסירות רבה ויחס אישי תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר. המשרד מלווה כל לקוח ולקוח בכל שלבי התביעה ומרכז את שטחי הידע הספציפיים הדרושים לטיפול בתביעה, מכל אספקט שהוא (משפטי, כלכלי, ביטוחי ורפואי), תוך היכרות מעמיקה של הפרוצדורות מול כל הגורמים הרלוונטיים.

לאור ניסיוננו הרב, ביכולתנו להעריך את סיכויי התביעה ולהעניק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ומיומן עד למימוש כלל הזכויות וקבלת פיצוי מכסימאלי. קבעו פגישת יעוץ ללא התחייבות וללא כל עלות על מנת לנהל את תביעתכם באופן המקצועי והמושכל ביותר. קבלת ייעוץ והכנה לתחילת הליכים משפטיים כבר בשלבים מוקדמים, עשויים לשפר משמעותית את עמדתכם מול הצד שכנגד, שכן להתנהלות שלכם לאחר האירוע עשויות להיות השלכות כלכליות כבדות בעתיד.

בין לקוחתנו נמנים מבוטחים אשר בוטחו בפוליסת רכוש, דירות, ביטוח רכב, עסקים ומפעלים,ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעוד, ביטוח תלמידים, ביטוח תאונות ספורט, ביטוח תאונות ברשות הציבור, ביטוחי אחריות, נכות, קבלנים, כל הסיכונים ועוד.

המשרד מייצג לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים בכל רחבי הארץ כאשר עיקר הפעילות מתמקד באזור תל אביב, אשדוד, קרית גת,  אשקלון והסביבה.

צור עימי קשר

    שם מלא

    טלפון

    דוא”ל

    נושא